2011. július 27., szerda

Ananászleves kókusztejjel




Avagy piña colada leves, főleg ha valaki egy kevés fehér rumot is csempész bele. Egyébként pedig főzés nélkül készíthető, nagyon gyors leves kánikulára.

Hozzávalók

  • 1 liter 100 %-os ananászlé
  • 1 friss ananász vagy 1 doboz konzerv (340 g)
  • 1 doboz kókusztej (400 ml)
  • méz vagy nádcukor édesítéshez, ha szükséges


A friss ananászt megtisztítom, felkockázom. Ha konzervet használok, akkor annak leöntöm a levét egy nagyobb tálba. Hozzáöntöm az ananászlét és a kókusztejet is, alaposan elkeverem, beleteszem a felkockázott ananászt is.
Megkóstolom, és ha kell, édesítem. Alaposan behűtve tálalom.

Tipp: ha gyerekek nem esznek belőle, akkor mehet bele egy kis fehér rum is.

10 megjegyzés:

Okki írta...

Nagyon finom lehet! :)

Bianka írta...

Igazán finom lehet

Bianka írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Petra írta...

A pina colada-t imádom, most eszembe is jutott, hogy mikor kóstoltam először... ;D
Ez a leves nagyon finom lehet, mentem a receptet, köszi. :)

Blogkonyha írta...

Végre egy finom recept, amihez kókusztej kell...Vettem pár hónapja, de még nem tudtam mire is használjam fel. Pont jókor jött ez a finomság!! Nagyon guszta!!

Moha írta...

Okki , Bianka tényleg finom lett!

Petra, akkor neked biztosan ízleni fog!

Kriszti ezzel én is így voltam, Szepy megfertőzött a kókuszimádatával, vettem kókusztejet, aztán csak nézegettem itthon, hogy mit is kezdjek vele?
Ha szeretitek az ananászt, ízleni fog, a kókusztej csak nagyon szelíd ízt ad hozzá!

Marika írta...

Nagyon mutatós ez a kenyér! Kérlek nézz be hozzám, szeretnék egy díjat átadni!

Moha írta...

Marika köszönöm, ezt gondolom a szélforgóhoz akartad írni:))

Főzőmasina írta...

Kipróbáltuk, nagyon fini! Köszi az ötletet!

Moha írta...

Főzőmasina nagyon szívesen, örülök, hogy ízlett nektek is!

AddThis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...